anakraliceee @Rumeysilam simsiyah canım sadece bel kısmında yazıyor evet giydim sabah bi kaç saat hemen sıcak bastı işe yarayacak gibi baya da kalinmis
Limoncicegiiiii Performans termal taytimiz sikarak islev gormez. Terleterek incelme saglar.Esofman tarzi kadar bol olsa bile terletip inceltmeye devam eder Bunu müşteri temsilcisi yazmıştı bol olunca ne yapacağız diye sordum
Rumeysilam Limoncicegiiiii Bunu sırf satış için söylüyorlar hiç kusura bakmasınlar ama eşofman gibi bol olunca hiçde öbürüne kıyasla güzel terletme yapmıyor🤗 Zira bugün belimin arasından giren boşluktan bunu farkettim resmen terleyip terleyip üşüdüm oradan giren hava yüzünden😂 dikişlerine güveneceğimi bilsem iyi bi terziye daralttırırım. Yoksa cidden bol olması işlevini yitirtiyor bence👍🏻
Limoncicegiiiii Rumeysilam bugün elime geçti tayt evet beli bol gibi oturunca toplanıyor önü bi küçüğünü mü alsaydım diye düşünmedim değil🤔bildiginiz dalgıc kıyafeti gibi hışır hışır ediyor yürürken 😂😂
Rumeysilam Limoncicegiiiii Evet aynen ama bacak kısmı üstümüze oturduğu için yapacak birşeyimiz yok malesef. Bide bel lastiği hafif gevşedi gibi biliyor musunuz😳
Limoncicegiiiii Rumeysilam 🤯🤯 neden öyle oldu ki acaba umarım fayda sağlar dün giydiğimde öyle dedikleri kadar terlemedim
Rumeysilam Limoncicegiiiii Hareket halindemiydiniz bilmiyorum gerçi ama durduk yere kesinlikle terletmiyor zaten.. Ama ağır bi egzersiz yapmayı deneyin mesela yarım saatte sırılsıklam oluyorsun🤗