Deletedmom337 Duzensiz adet gorenler hamileligini kacinci gun ogrendii yarin 48 gun olcak en son pazartesi test yaptim negatifti. Sizin kacgunde cikti gec dollenme yasayan var mii
Adakusumm Deletedmom337 canım benim adetim 5 gün gecikmişti ama düzenli geliyordu o yüzden bilemicem gec dollenmede olabilir eger supheleniyorsan kan testi yaptir yine de yazin yukarda kalsın diye yazıyorum
ZeySer Valla ben oğluma hamileyken son adet tarihim 16 hazirandı gayet eminim ama ilk ultrason ve doktorlara göre benim s. a.t 8 temmuz olarak çıktı ama evlendikten sonra adetlerini hep düzensizdi onun için hep tlf kaybedersin Şimdi de doğumdan sonra hiç adet görmedim oğlum 4 aylıken gördüm 5 6 gün sürdü şimdi oğlum 8 aylık o günden beri adet görmedim test yaptım negatif çıktı bi keresinde doktora gittim oğlum o zaman 3 aylık tıklayın doktor süt verdiğin için olabilir dedi
Deletedmom337 ZeySer yaa bende emziriyorum ondan mi acaba yarin 49 gun olucak 2 kez negatifti 1 hafta olucak bekliyim diyorum. Almanyada hemen kan testi yapmiyorlar hayirlisi insallah