Gizay33 Kızlar 17 günlük bebeğim var emzirdikten sonra ard arda 2 3 kere kusuyor sonra da hıçkırık tutuyor kusması normal mi acaba
tuananilmoms Gizay33 kusması normal , hıçkırığı geçsin istersen çok az emzirebilirsin benim ki iki çekişte geçiyodu hıçkırığı diğer türlü kızıyordu hıçkırığına😬🙈