EEslem Svdmm primaya alışan bebek baska bez kullandığı zaman pişik yapiyo bnmde 4 aylik bebeğim var prima kullaniyrm biraz pahali geliyo artik bana baby me alim dedim 3 tane kullandım içinden hemem pişik yaptı