Fistiklokum48 Skn233 aynı bizimde öyle yumuşak olduğundan yapışıyor birbirine düzeltiyorum inat gibi yine aynısı oluyor ☺️ Çıldırıyorum😂
Skn233 Fistiklokum48 şapkada yaktırmıyor bandaj taksam ağzını burnunu kapatıyor kendi haline bıraktım😂
Fistiklokum48 Skn233 bende kendi haline bırakayım diyorum ama çok takıntı yaptım galiba gözüme çok batıyor 😂 büyüdükçe düzelir mi acaba
Skn233 Fistiklokum48 ya valla banada çok batıyor ama yapacağım birşey yok ki😂 valla ne kadar düzeltsem de kaparsam yapayım o kulaklar yine katlanıyor 😂 inşallah düzelir sonradan ya
210796 Fistiklokum48 😂😂😂😂ama kulakları çok yumşak daha kıkırdaklaşmadı biraz zaman geçince düzeleceğine umut ediyorum😂eşim diyorki zaten sporcu olacak kulaklarının görüntüsü bozuk olacak hiç dert etme🤣