Selam. Bebeğim 36 günlük ve ben hergün 5-6 kez üst değiştirmekten o kadar yoruldum ki.. Resmen kısır döngü içindeyiz. Her uyanık olduğu an sürekli emmek istiyor fazla fazla emince de haliyle gazı hiç bitmiyor çıkarmaya çalışırken de olduğu gibi kusuyor 😣 Bazen altını alırken bile öyle bir kusuyor ki ne varsa çıkarıyor. Emzirdikten sonra hiç bişey yapamıyorum. Ne yapıcam hiç bilmiyorum var mıdır bi çözüm yolu?