emirinannesi17 Kızlar merhaba Benim 14 ay 8 günlük bı kızım var Ama kahvaltida ne haşlanmış yumurta nede tavada yumurtayı yemiyor sadece yediği tek şey zeytin ne yaparsam yapayim hiçbisey yemiyo omlet yapıyorum yemiyor ağzına koymuyor Tek zeytinle olmuyor vermeye çalışıyorum ağzına verdiğim gibi çıkarıyor ağzından peynir zaten yemiyor aç bırakıyorum belki yer diye ama yine yemiyor kahvaltımız yok resmen sürekli mama içiyor ya üzülüyorum bende kahvalti yemiyor diye sizinkiler ne durumda benim gibi olan varmı buna bı çözüm varmı yemesi için ??🤷bana yardım edin
Berivankuru emirinannesi17 ben maşaallah diyip halime şükrediyim. Benim kız 9 ay 4 günlük mama veriyorum. Ama bizimle kahvaltiyada geliyor peynir zeytin yumurta tereyağ (evyapimi) herşey yiyor.😹😹
MaviNil emirinannesi17 Benim kızım yumurtayı haşlanmış yemez omlet yaparım, içersine yeşil sogan, dere otu,maydonoz,peynir ve dövülmüş ceviz koyarım Tadı aynı mücvere benziyor. Sizde deneyin diyecektim
Prens_annesi2110 emirinannesi17 benimki zeytin de yemiyor 18 aylık olcaz asla ağzına peynir almaz yumurtada haşlama asla almaz tavada çok çok açsa bir iki kez kahvaltı alışkanlığı yok malesef ya çorba veriyorm yada kendim sütle mama yapıyorm
Klfteb emirinannesi17 benm oğlumda 14 aylık yediği tek sey zeytin 🥺 sebzeli omlet krep pankek hepsinin her çeşidini yapıyorum deniyorum ama yok hiç bir sekilde yediremiyorum kahvaltı denen birsey yok bizde 🥺
emirinannesi17 Klfteb aynen ya neden boyleler bilmiyorum sabah zeytin başka bişey yok aç kalıyor bende mama veriyorum mecbur