Merhaba. Happymomdan yeni geçiş yapan annelerdenim. 24 günlük bebeğim var ve malesef sütüm doyurmadigi için mama vermeye başladım 3 hafta içinde önce bebelac sonra aptamil kullandım fakat doymadı bi türlü şuan sma kullanıyorum fakat kaka yapmıyor 2 gün bekledim fitil verdim rahatladı ama 2 gündür yine olmuyor. Hem kabız yapmayan bir mama önerisine hemde nasıl kaka yaptirabilirim fitil kullanmadan yardımcı olursanız sevinirim