Merhaba arkadaşlar. İki aylık kızlarım var. Bu devletin karşıladığı sağlık ocaklarında yapılan aşılar hariç hangi aşılar var yapılması gereken? İsimlerini ve ne zaman yaptırmamız gerektiğini yazarsanız sevinirim. 🌝 Umarım bu iki ay içinde herhangi bir aşı yoktur. Sağlık ocağındaki hemşire bir şey demedi ama kafama takıldı.