Mirayimran aaysee bebeğim 3 aylık henüz olmadım ama lekelenme oluyor adet diyemem düzene girmedik daha
Ays_ays aaysee ben hamilelikten önce 21 günde oluyordum 40 çıktı 21. Gün gene geldi çok şaşırdım maşallah bana 😀😀 tabi Bi kaç gün geldi sonra leke şeklinde fakat oda adet yağni
UmutReyhan 5. Aylarda lekeli gibi geçti adet haftam 6. Aydan itibaren tam olmaya başladım. Ama gecikmeli tam düzenli durumda değil. 11 aydayım. Tam düzenli ne zaman olur bende merak ediyorum. Dokumdan önce adet takvimi hangi günü söylerse o gün kesin olurdum. Şimdi 1 haftaya yakın gecikmeli olabiliyor. Stres oluyor insan ister istemez. 💕
Deletedmom245 UmutReyhan ya evet benimde leke şeklinde oldu şimdi bir sonrakini bekliyorum ve ister istemez stres oluyorum
Havva_Nur aaysee benim doğumdan 4 ay sonra oldu. Oğlum 4 aylık. İlk 2 gün aşırı derece de yoğun bi şekilde oldu. Lohusalığımdaki gibi.
Annemelegi Hemen oldum düzenli bende olmamak istedim regl hiç sevmiyorum ama nasip değilmiş :D Bir sene görmeyenler var ne güzel ama o zamanda gebelik şüphesi sorun oluyor
mervenisam aaysee tam 40. Günümde oldum bende çok istedim başlarda aylarca adet görmeyeyim diye ama şimdi de iyiki olmuşum diyorum vücudum daha çabuk toparlandı hormanlarım düzene girdi adet olmak en güzeli😊
minnosizmmm aaysee kızım 2 aylık olacak bir kaç güne ben de dün adet oldum zaten önceki ay doğum kanamam vardı. Şaşırdım ama hiç bu kadar erken beklemiyordum