56 günlük bebeğim var. Uyuduğu zaman çok zor uyandırıyorum ve acıkınca asla ağlamıyor , uyanıkken de ellerini emmesinden anlıyorum acıktığını. Gündüz 2 gece 3 saatte bir beslemeye çalışıyorum ama yorgun düşüp uyuduğum oluyor 5 saat oldu bi sefer ama asla uyanıp aglamadı normal mi ? Ac kalmasını istemiyorum