Merhaba kızlar kızım 4ay 12 günlük 4.ay atağı yaşıyoruz zaten gündüzleri uzun uyuyan Bi bebek değildi ama bu ataktan önce 1 saat faln uyuyordu şuan gündüz uykuları 15 20 dk ya kdr düştü ataktan önce gece güzel uyurdu pek uyanmazdı şimdi uyanmaya başladı bunları yaşayıp sonra düzelen varmı 😐