Karatay diyetini bilenler vardır. Bilmeyenler için kısaca; insan nasıl sağlıklı besleniri öğretiyor ve gereksiz kalori yüklenmediği için vücut zayıflıyor… Önemli olan da aç kalmadığınız için diyeti bozmuyorsunuz❗️❗️
🖤KAHVALTI: Hergün ;;
2 yumurta(haşlanmış, tereyağında, az pişmiş nasıl isterseniz)
istediğiniz kadar siyah zeytin (istediğiniz kadar 20 tane ye istersen)
beyaz peynir
mevsim yeşillikleri(domates salatalık veya tere roka)
çiğ olmak kaydıyla kuruyemiş(fındık,badem,ceviz bir avuç bile yiyebilirsiniz) Çok doyurucu bir kahvaltı değil mi?? Ekmek yasak❌ çaya şeker yasak❌
————>>4 saat hiç bir şey yemiyoruz
(çünkü tokuz) ’yalnız ilk 10 gün kan şekeri düşebilir diye kuru kayısının arasına ceviz falan koyabilrsiniz 2 tane hazırlayabilirsiniz sonra canınız istemeyecektir
ÖĞLE: Hergün ;;
sebze yemeği, yoğurt veya ızgara et salata veya turşu bulgur pilavı veya bi çorba zeytinyağlı salata canınız nasıl isterse (tereyağ, zeytin yağ serbest ekmek pirinç yasak❌)
———–>>>4 saat hiç bir şey yemiyoruz
(aklınıza yemek geldikçe su için günde 3 lt su içmelisiniz zaten) 1 lt su içine kabuk tarçın nane limon kabuğu falan atıp onu içebilirsiniz böylece su yerine sanki psikolojik olarak bir şeyler tükettim diye hissedebilirsiniz
AKŞAM YEMEĞİ: Hergün ;;
Et ızgara, tavuk ızgara, sebze yemeği yanına eşlik edecek yoğurt, salata turşu hangisinin yanına neyi yakıştırıyorsanız onu yeyin. Ekmek yasak çok doymazsanız bi kaç tane kuruyemiş tüketin (çiğ olacak fındık badem ceviz) Sebzleri haşlayıp zeytinyağı limon sarımsaklı sos yapabilirsiniz etleriniz yağlı olabilir farketmez..
(akşam yediden sonra hiç bir şey yemiyoruz kaçamaklarımız olacaksa da aman gündüz yapalım akşam yasak❌) 😛😛
ÖNEMLİ OLAN; saat kurmadan, yağsız tuzsuz tatsız yemek yemeden, aç kalmadan zayıflamak, bu diyette en zoru şeker yok ekmek yok kola yok o da ilk 10 gün zorlar kayısı hurmayla geçer ama karnınız tok olacağından diğer günleri anlamadan kilolar gidecek inşallah
var mı benimle başlamak 2 ayda 10 kilodan kurtulmak isteyen??? ☺️