Deletedmom121 bakın size hiçbir saygısızlığım olmadı, uzun zamandır bu forumda takılırım ara ara, ilk kez birisi tarafından açık şekilde saldırı altındayım. Sizden rica ettim cevap yazmayın diye çünkü benim böyle bir üslubum yok, ben tartışmam insanlarla. Birbirimizi tanımıyoruz neden tartışalım ve gerilelim ki? Açık açık insanların yarasına da tuz basmam beni ilgilendirmeyen yerde. Ne güzel, ne kadar şanslısınız ve ne iyi etmişsiniz de çok güzel tedbirler alıp bebeğinizi düşürmemişsiniz, hiç düşmesin de Allah korusun, gerçekten can acıtıcı ve vicdan azabı çektirici bir durum. Nasıl ve nerede, ne şekilde düştüğünü bilmeden yorum yapmayın ama lütfen. Yerde yatıramazdım çünkü birinde yazlıktaydık, diğer düşüşünde de benimle değil babasıyla uyuyordu. Aynı acıyı yaşamış anneye üzülmemesi adına kendi deneyimimi paylaşıyorum, siz üzerine beni demorolize edici şeyler yazıyorsunuz; bundan keyif mi alıyorsunuz gerçekten? @Deletedmom55 nin dediği gibi; hiçbir anne evladı düşsün-onun canı acısın istemez. Bu kadar keskin dille eleştirmeyin insanları, rica ediyorum.
Hatta aslında yanlış hatırlıyorum bakın; 3 kere de değil 2 kere düşmüştü. Yani buna canım o kadar sıkılmıştı ki 3 kere düştü diye aklımda kalmış🤦🏻♀️