Kızlar hayırlı sabahlar kızım 4 ay 20 günlük ve saçları hep ense kısmında cok terliyor ıslanıyor hasta olcak diye korkuyorum saçlarını kazımak istyrz eşim yapacak. Acaba 1 numara mi yapalım yoksa sıfır mı yaparken sabun sürelim mi kaygan olsun diye bıngıldağa zarar verir mi eskisi gibi yumuşak değil artk birazda o yüzden bekledik.
Kestiren anneler bana da fikir verebilir🤗🙏👼