Snurdemir Merhaba hanımlar. 6 aylık bebeğim geceleri gazdan dolayı uyanıyor kıvranıyor sürekli 3 ayında azalır dediler bizim hiç azalmadı. Normal mi 6 aylıkken böyle gaz olması? Ne zaman biter🤯
Mom987 Snurdemir Korkutmak istemem ama zamanında ben 2 yaşına kadar gazlıymışım. Böyle gazda alerjiden şüphe ediliyor alerjisi var mı bazen de 6 sonunda geçer deniyor en kısa zamanda geçer gaz sorunu.
nur35 Snurdemir süt alerjisi veya laktoz intoleransı olma ihtimali var tabi gaz harici başka sıkıntıları varsa. Kakada mukus, kötü koku, sık ve gürültülü kaka yapma, egzama, hırıltılı solunum gibi. Bunlardan biri veya birkaçı varsa şüphelenebilirsiniz
Esrakooo Snurdemir benim bebeğimde de çok gaz vardı özellikle yoğurt yiyince laktoz intoleransi var doğduğundan beri vucudunda dökülmeler olmuştu deterjan kullanma sabun rendele onla yıka dedi doktor şimdi vucundakiler geçti gaza gelince bazı bebeklerde 1 yaşına kadar olabiliyormuş aynı konudan bende muzdaribim 🤷
Snurdemir Mom987 vücudunda kabarıklıklar var ama doktor egzama dedi ve sürekli yediği her gün her gün aynı şeyleri yemiyor bende deterjanından dolayı düşünüyorum bu egzamayı
Zeynept Snurdemir elma yiyorsa o gaz yapa bilir benim kine yaptı. Farklı farklı veriyorsan 3 gün kuralıyla başla neyin gaz yaptığını anlaman için
Snurdemir Esrakooo bizimkininde vucudunda kabarıklıklar var bende deterjanından olduğunu düşünüyorum bebeklerimizin bazı şeyleri aynıymış gazlı bebek iki kat zormuş uyku açısından. Allah yardımcımız olsun 🤷🏻♀️
Alya_sare Snurdemir benm kızımda öyleydi bende gaz sanıyordm ama megersem idrar enfeksiyonu varmıs 3gün hastanede yattık bu yuzden o yuzden sürekli ıkınıp aglıyormus
Zeynept Snurdemir yapıyor benim kızıma yaptı yani. Arada ver meyve puresini yani bir gün meyve bir gün sebze
Hayatnegarip Snurdemir canım vücudunda egzama varsa kaşıntı dan dolayı uyanıyor ben de gazdan dolayı sanıyordum meğer kaşıntı dan uyuyamiyormus
Snurdemir Hayatnegarip kıvranarak uyanıyor diye hep gaz dedim ama biz furacin kremi kullanıyoruz baya söndü ama egzamamız sizinki?
Hayatnegarip Snurdemir ben de gaz sanıyordum ama kaşintiymis nedeni bioderma krem kullandım şükür gecti
Toprakdnrr Snurdemir biz de 6,5 aylık olduk ve hala gaz var. Gece uykudan uyanıp kıvranıyor. Alerjisi var sma ondan dedi doktorum