Tuana4747 canım giysi de ikinci el zaten mantıklı değil yamunadan düşünüyorum almayı ama 140 tl şuan deger mi acaba diye kararsızm daha yeni korsesini aldım iki gündr takıyorum ince gösteriyo güzel duruyo bnm basen sorunu var biraz malum koronadan dısarı çıkıp yuruyüş de yapamıyorz havalar ısınınca bol bol oğlumla dısarı cıkarm yürürm diyodum kilo da verırdm diyodm ama yazın dısarı çıkabilirssk şükür dicem bunada inşallah biter bu salgın 🙏