Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 4 buçuk aylık ücretsiz izne yeni çıktım 2 nisanda, fakat kamu kurum ve kuruluşlarında sut izni kullananlar idari izinli sayılıyor çalıştığım bankada kamu bankası sizce ücretsiz izni iptal ettirip idari izinden faydalanabilirmiyim? Görüşmek için şubeye gidicem ama bebeğimi bırakacak kimse yok şuan.u yüzden bilen varsa fıkır almak istedim