Oğlum tam 11 aylık.. bi kaç gündür sabah uykusunu uyumak istemiyor gibi yani aslında istiyor gözleri kapalı ama ağlıyor ve ben ağlatarak uyutmakta nefret ediyorum bugüne kadar hep onun istediği gibi oldu doğduğundan beri 2 uyku uyuyor gündüzleri mesela ilk üç ay her uykuda deliksiz 3-3,5 saat uyurdu 6. Aya kadar 2-2,5 saat.. 11. Aya kadar da 1-1,5 saat .. hep kendi uyudu .. ama şimdi bakıyorum uyku saati gelince mamasını içip gözünü kapatıp ağlıyor.. sorum şu ki tek uykuya geçersek hayatımızda ne değişir ?? Sanki tek uykuya bu kadar erken geçerse gündüz uykularını çabuk bitirecek gibi geliyor .. zorlamalımıyım 2 uyku için