Benim kızım da 9 aylık. Oda gece 8 gibi uyur sabah da 6 da 7de kalkar. Geç yatırayım geç uyansın diye denemedim ama hem 8den sonra çok mızmızlanıyo uykusu geldiği için hemde yine erken kalkıyo. İki gündür 6da uyanıyo emzirip yatırıyorum 1 saat daha uyuyo belki sizinkide uyur sizde emzirip yatırın bakalm kalkınca 🙂