Kızlar bebeğim 17 günlük doktor tavsiyesiyle gazı için sab damla başlamıştık 1 haftadır ama dünden beri kakası sulu ve ekşi kokulu acaba damladan mı öyle oldu sadece anne sütü veriyorum mama falan vermiyorum,ev ısısı gayet iyi ama midesinimi üşüttük ki ya da normal mi böyle sulu ve kokulu olması???bilgisi olan varmı 😥