Kuzuannesi 3 aylik bebegim ve sutum az geliyor bebegimde hepsini emmiyor cunku, dogdugundan beri oyle cok meme asigi sut seven bebek olmadi mama veriyordu biraktik artik. Sutu artiriyormu nasil kullanmak gerekiyor tecrübeli anneler
Yusufyigit-1 Kuzuannesi ben kullandım hiç etkisini görmedim bazı kullanan etkisini gördüğünü söyledi ama bestlak daha iyiymiş. Bende pişman olmuştum hatta keşke onu alsaydın diye
Mommy1 Kuzuannesi dogum yaptigim gun hastaneden aldırmışlardi 1 2 gun kullandim sonra kullanmadim. Bırakınca anne sütünü azaltiyormus internette oyle okudum. :(
Durum_m Kuzuannesi valla ben kullandım hiç işe yaramadı, bi bardak suya 15 damla mıydı ne öyle damlatıp içiyosun günde iki kez miydi tam hatırlayamıyorum 😊
Kuzuannesi Yusufyigit-1 bi denemek lazim o halde ise yaramaz ise bestlak alalim. Ya icerigi bitkisel flan yaziyordu o yuzden aldim kargoda suanda. Bu bestlak bitkisel mi