Nilde Ben de joie mimzy lx ya da chicco polly2start almayi dusunuyorum. Ancak indirime girmelerini bekliyorum. Basic mama sandalyeleri bana guvenli gelmiyor. O yuzden iyisini alma taraftariyim. Bir de ben ana kucagi olarak da kullanmak istiyorum.
PrensAnnesi92 19871988 ben kullamışlı buldum zaten ben okadar uzun sandalye kullanmayı düşünmüyorum masada bizimle oturması masayı paylaşamsı daha sağlıklı olur gibi düşünüyorum
EsilaEbru 19871988 Joie Mimzy tek kelimeyle Harika çok güzel hem kullanışlı hemde görüntü olarak kibar bir mama sandalyesi