EmirhanAnnesi Kızlar meraba . Benim oğlum 3. Ayına yeni giricek ama yaklaşık 2-3 haftadır memeyi emerken ağlıyo . En fazla 5 dk güzel emiyo sonra avazının çıktığı kadar bagiriyo agliyo daha da almiyo. Başına gelen var mı bu durum ?
Minnak_mavis EmirhanAnnesi ben🤦🏻♀️Çok uzun sürdü bizimki 2 haftayı geçti belki o şekildeydi ağlıyor istiyor ama verince de kafasını 360 derece çeviriyordu.atak dönemiydi sanırım.şuan 4.ayımız bitti düzeldik çok şükür.işkenceydi resmen beslenme saati gelince strese giriyordum ama geçiyor merak etmeyin
ssenemm EmirhanAnnesi ben😒 3ay bitiyo bizim de son zamanlarda öyle😒 biberon denedim artık onu da almadı bazen emiyo bazen beş altı saat asla emmiyo 🥺
BeH16 EmirhanAnnesi Atak dönemidir. Israrcı olun derim. Bu süreçte de sütünüzü sağıp koyun ki vücudunuz süt üretimine aynı hızda devam etsin.
Kuzuannesi EmirhanAnnesi ahaha bizde yasiyoruz herkes ayni seyi diyor tam meme reddi zamani imis siz israr etmeyin. Ben artik ayaga kalkiyorum dolasarak emiyor haliyle kavgada etmiyoruz hafif sallayark emzirmeyi dene
EmirhanAnnesi Minnak_mavis inşallah geçer işkence oldu bana artık . Uyku sersemiyken ısırıyorum ama 5 dk sonra yine ağlamaya başlıyo
Purple13 EmirhanAnnesi 4 aylık olacağız hala bu durumdayız🤷♀️ Ayakta yada uykuluyken emzirebiliyorum.oda 5 dk😞 her yolu denedim 45. Günden beri böyle kilo alımı az ve aç olduğu için biberona mecbur kaldım onda bile iştahlı değil
Kuzuannesi Purple13 bizde ayni seyi yasiuoruz 3 aylik bebek 1 olcek mama iciyor. Sagip veriyorm ama sutumde kalmadi 😔
EmirhanAnnesi Purple13 bende uykuluyken emziriyorum kilo alımı inşallah az degildir sanki yüzü biraz küçük gibi geldi bu aralar ama emin degilim
Purple13 Kuzuannesi bende sağıp veriyorum napayım diyorum. Karnı doysun sütün yetmezsede üzülme doktoruna danış önerirse ver mama. Bizde isteriz emsinler 2 yaşına kadar. Doktorum bana bir şeyi çok istersin olmaz ya o durum üzme kendini dedi. düzenli sağdıkça artıyor diyorlar
Kuzuannesi Purple13 ben aslnda mama veriyorm ama artik icsin istemiyorm sagiyorm genellikle biraz emdikten snra. Yapacak birsy yok cidden boylesi nasipte imis