Biricikhikayem Arkadaşlar bebeğim sadece mama ile besleniyor. Yaklaşık 2 haftadır gece 1 buçuk 2 gibi içtikten sonra sabah 8 9 olana kadar asla uyanmaz. Gün içinde 2 saatte bir 100 içiyor. İsteyerek ağlayarak acıkarak içiyor. Ama gece mana için hiç uyanmıyor. Uyandırmalımıyım?
Prensinannesii06 Biricikhikayem benim bebeğim çok kilo aldığı için doktorumuz 2. Aydan sonra gece uyanmazsa 5 saat beslemeyebilirsin ama 5 saati geçirme demişti
Ecemtt Biricikhikayem kilo alımı iyiyse sıkıntı yok, 7saate kadar uyuyabilir 7saati geçerse uyanmazsa uyandır demişti doktor bize. Benımkı aksamları hiç uyumadığı için gece uyuyo 5 6ya kadar kendi kalkıyo zaten acıkınca😊
BeH16 Biricikhikayem uyurken beslemeyi denediniz mi bebeğin beslenmesi için illa uyanmasına gerek yok ki. Ama ay olarak çok küçük gece beslemesi yapılmalı.
Janss Biricikhikayem Rüya beslenmesini araştırabilirsiniz. 4 aylıktan önce gece beslenmesinin kesilmesi önerilmiyor. 🌸
Biricikhikayem BeH16 yani şöyle acıkmıyor gibi. Normalde acıkınca ağlar kıyamet kopar. Ama gece hiç uyanmıyor.
BeH16 Biricikhikayem demek ki uykuya düşkün bir bebişiniz var uykuyu beslenmeye tercih ediyor. Arkadaşımın da öyleydi gece uykusunda besliyordu ☺️
Tugbardm Canım benimki gece besleniyor ama 12 de yatıyor 5 te kalkıyor ve gece acıkmıştır diye kaç kere denedim 3 gibi falan alıp emzirmeyi deniyorum cıyak cıyak ağlıyor geri yatırınca susuyor 5 te kendi uyanıp emmek istiyor. Mama çok doyurucu olduğu için olabilir bilemedim canım benimki 29 ocak doğumlu yakınlar birbirlerine
Biricikhikayem Tugbardm o zaman bu tamamen kendi tercihleri. Sonuçta gündüz de beslenmese sorun olarak görürüm ama gece sadece uyumayı tercih ediyor. Gündüz 2 saatte bi.
Milandmrc Bebeğim 2,5 aylık gece beslenmesini tamamen kendine bırakıyorum, acıkınca uyanıyo bir kere yada iki, bazen hiç kalkmıyo.. uykusundan uyandırınca huzur oluyo ve memede uyuyo
Biricikhikayem Milandmrc dimi sonuçta acıktıklarının farkına varıyorlar şimdi. Daha küçükken anlamadıkları için biz uyandırıyorduk
Biricikhikayem Ecemtt yani önceki aylar iyiydi ama bu 2 haftalık bir durum olduğu için daha ne kadar kilo aldık bilmiyoruz 🤷🏻♀️😁