Deletedmom245 Gamzegnyl google de araştırırsanız daha detaylı ulaşabilirsiniz bilgiye. Yenidoğan döneminde idrardaki ürat kristallerine bağlı olarak bezde turuncu-pembe renkli leke görülebilir. Bu, endişe duyulacak bir durum değildir, bir süre sonra kaybolur.
nurbyrm44 Gamzegnyl Ne zaman doğum yaptın? Eğer yeniyse bu kan normalmiş kızım doğduğunda ilk 1 hafta bizde bezinde hafif pembemsi kan görmüştük doktoruna sorduğumuzda bunun anneden geçen östrojen hormonundan dolayı kan gibi lekeler olabilir ve geçici demişti
Efemm Gamzegnyl benım bebeğim de de vardı genelde tüm bebeklerde var o endişe etme kremit tozu gibi senın ki ufak benım leke daha büyüktü
Gamzegnyl Deletedmom245 3 aylık oldu çok emdiriyorum ama sürekli aynı 4 5 gün arayla oluyor niye anlamıyorum
deletedmom719 Gamzegnyl kandan daha çok pembe lekeye benziyor. Bebeğiniz aç olabilir mi? Genelde yeterli beslenemediği zaman böyle lekeler olur. Ve susuz kaldığı zaman diye biliyorum
Gamzegnyl deletedmom719 gündüz emmesi iyi ama gece uyanmıyor ben uyandırıyorum aslında emmesi iyi ama arada oluyor
Seden Benim oğlum yeni doğduğu zaman böyle olmuştu sıvı alımı az olabilir, ben 2 gün saat başı emzirmistim geçmişti bı daha da olmadı şükür. cisli bez sayınız kaç, Eğer aç olmadığından eminseniz bezle alakalı bı durum olabilir.
Gamzegnyl Seden bez günde 5 dolu bez yapıyor prima kullanıyorum bende sürekli emziriyorum ama gece kalmıyor ben uyandırıyorum
deletedmom719 Gamzegnyl çişli bezleri nasıl günde kaç defa çiş yapıyor? İsterseniz biraz su verin 2 çay kaşığı kadar