Ahadensar25 benim oğlum 8 aylık gece uyurken süt sağıp biberonla veriyorum hem uykusu dağılmamış oluyor hem de daha rahat içiyor. Ama 8. Ayda bile gece beslemesini kesebilirsiniz diyorlar.
Gündüz için atak haftasında ya da diş zamanı oğlum da emmeyi reddediyor o zaman süt sağıp biberonla arkasında gezip içirmeye çalışıyorum. Ek gıdalarına karıştırıyorum anne sütünü.
uyumadan önce ve uyanınca da sürekli emzirmeye çalışıyorum.
Ama sürekli zorlamamanızı öneririm ay itibariyle dikkatlerinin çok dağılmaya müsait olduğu zamanlar.
Bir de kilo alımı iyi ise benim oğlum 8 aylık 10,2 kilo. Ek gıdayı azaltıyorum. Bir iki öğün ek gıda minimum da ya da hiç vermiyorum acıkınca mecbur emiyor.