rabia22 Kızlar merhaba öncelikle size bir sorum olacak bebeklerinize internetten giysi kıyafet alışverişi yapıyor musunuz??? Yapıyorsanız hangi sitelerden alışveriş yapıyorsunuz??? Ve en merak ettiğim ben genelde diğer ürünleri internetten alsamda 0-3 ay hariç hiç internetten almadım bebeğime göre elimle karışlayarak gerekirse direkt mağazasından aldım hep çünkü bazen 6-9 ay yazıyor ama bize tam oluyor yada 3-6 yazıyor oda tam olabiliyor hatta hediye gelenlerden 9 ay yazıp olan bile var ama bazıları da büyük kalıp değişiyor demek ki şimdi internetten almak istiyorum ama bedeni neye göre seçeceğim bilemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz?? Cevaplar için şimdiden teşekkürler 😊 biraz uzun yazmışım yine 🙈
Arasyigitinannesi rabia22 bende hep internetten alıyorum bebegim 5 i bitirecek lcw nin sayfasinda 6 - 9 aldim tam oluyor ama kotonun sayfasinda 9 12 alıyorum kaliplar farkli birde yikaninca küçülme oluyor ama en guzeli internetten alisveris magazasina gore cok cok uygun
Oglunasikbiranne08 rabia22 kalıplarına göre değişiyor cnm. Mesela ben hep civilden alırım ve oğlum 7 aylıkken geçen ay ona 9-12 aylık aldım bir sürü tam oldu hepsi . Yani ilk defa alacaksan internetten bi beden büyük al en azından bide değiştirmekle uğraşmazsn. Çünkü kalıpları her magazada cok değişiyor.
Boncukgozveannesi rabia22 kuzum ayların yanında cm bilgisi var mesela bazı 3-6 aylıklar 68 cm bazıları 62 bende ona göre bakıyorum mutlaka cm bilgilerine bak bebişin boyuna göre seçersin 💁🏻♀️🌺
zumramomm rabia22 çoğu markanın ürününü bildigim için hem marka yazıyım hem kalıplarını.Koton: kalıp küçük (bazı renkleri soluyor) güzel ürünler var H&M:tavsiye ederim kalıplar tam hatta ayını geçkin bile kullanabilirsin(indirim günlerini takip et) Cigit:Kalıpları küçük ama ürünleri çok güzel tavsiye ederim fiyatlarda makul örn:Kızım 9 Aylık 12ay alıyorum Boyner-Mammaramma markası: ürünleri güzel kalıpları tam bazı ürünler soldu üzdü beni yine de tavsiye ederim bu aralar güzel indirim var. E-bebek :Kalıplar küçük Hello bayb urunlerinin kalıpları büyük ve guzel LCW :ürünlerini beğeniyorum kalıplar büyük bir kaç üründe küçük denk geldim.su sıra online de kapalı ama…..şimdilik bu kadar😊
Prens-annesi6663 Ben sürekli netten alıyorum her aldığımda bi beden büyük alıyorum oglum şimdi 9 ay 23 günlük ona 1 1 buçuk yaş Alıyorum tamda üstüne oluyor
rabia22 Prens-annesi6663 ya aslında önümüz de yaz uzun ve kalın şeyler alsam şimdi büyükte olsa yazında giyemeyecek kalacak 💁🏻♀️
rabia22 Arasyigitinannesi o zaman kalıplardaki farklılığı da alışveriş yapa yapa fark ediyoruz teşekkür ederim 🤗🤗
Prens-annesi6663 Arasyigitinannesi aynen katılıyorum sana e bebekden yazlık takım aldım oğluma 12 buçuk liraya onu burda alsan 30 40 dan aşagı deil e bebek hem kaliteli hem uygun
rabia22 Oglunasikbiranne08 evet kalıp değişiklik gösteriyor olabilir bide önümüz yaz ondan da tereddüt ettim mesela şuan uzun kollu body giydiriyorum ama yazın giyemez şimdiden kısa mı alsam yada kalın olmayan şeyler mi alsam acaba 🤔
rabia22 Boncukgozveannesi şuan giydirdiklerimde var ama Civilim uygulamasına ve ebebek uygulamasına baktım cm bilgisi göremedim 💁🏻♀️
merlin_hypatia zumramomm merhaba mammaramma almak istiyorum da kızım 3 ayına girince kullansın diye 6 alsam 9a kadar mı kullanıyor 6 ve 9 ayrı da
AynurCavidan zumramomm merhaba,oglum 6aylik 10kg. Salopet siparis etmek istiyprum fakat ay olarak kac sececeiyimi bilemedim(Azerbaycandanim bi arada:)) 9ay kucuk olurmu?
Ssevey rabia22 Her markanın bedeni farklı oluyo canım 5 aylık kızım şuan 6 9 aylık küçük gelmyçeye başladı ama her zaman bi tık büyüğünü aldığında sıkıntı yaşamazsın ben öyle yapıyorum hem daha uzun giydirebiliyosun birde etiketlerde kilo aralıkları yazıyo internette yoktur herhalde göstermez ona göre alsan daha iyi cnm 😍
rabia22 Ssevey evet internette bulamadım ben kilo yada cm bilgisi 2 markada diğerlerine de yeni bakacağım ama hemen hemen aynıdır diye düşündüm
Ummuscetinkaya rabia22 bende hep internetten alıyorum, e bebek tam kalıp. Kotonda da 3 6 biraz küçük gibi yani çok giyemez, defacto 3 6 büyük yani uzun uzun giyer. Lcw bize tam oldu. Genelde e bebekten alıyorum zıbınlarını, bu sefer defacto da indirim buldum kısa kollularını aldım. Elbise pantolon tarzı şeylerini kotondan ve mangodan alıyorum
Deletedmom388 rabia22 mesela kızım şu an 7ay 13günlük,şimdi sipariş versem 9-12 alırım. Ben bu şekilde ilerliyorum,hafif bol oluyor ama kısa sürede tam geliyor üzerine çabuk büyüyorlar. Ebebek,lcw,defacto,koton,trendyoldan alışveriş yapıyorum
Boncukgozveannesi rabia22 miniçoda yada instagram butiklerinde hep yazar aslında e bebek kıyafetlerini ben pek sevmiyorum erkek bebeğe renkli tarz çok yok iç zıbınlarını battaniyeleri falan ordan tercih ediyorum
Cansu_cinar_alp rabia22 herzamn bi büyük alırım şuan mesela yazlık için alıyorum 1,5 yas yada 2 yas alıyorum şuan 11 aylık bebegm rahat oluyo dar gelmiyolar
rabia22 Cansu_cinar_alp evet zaten yaz geldi sayılır bende yaza göre alsam iyi olur o zaman 😊 güle güle giysinler