Kuzuannesi Bebegimin saat 12 ve 6 yonunde iiki adet catlagi oldugunu farkettim doktorada goturemiyoruz haliyle. Basina gelen var mi nasil bir yol izlemeliyim gaz cikarirken bile cani yaniyor
Annesininlokumu Kuzuannesi canim bizdede olmustu catlak ve doktorfito ve anesol krem vermisti bi haftada gecti
Kuzuannesi Bal8annesi korona virus var bulundugmz hastanede. Malesef goturemem. Evden 1 adim bile cikmiyoruz
Kuzuannesi Annesininlokumu anestol yok evde ben fito ve hametan surryim bi o zaman. Peki nr kadar zamanda gecti sizin ki acaba uzun surer mi gecmesi. Alerji oldgu icin kabiz oluyor fitille yaptiriyorum da
Annesininlokumu Kuzuannesi canim doktorumuz bize 2 ay kadar sureni bile var demisti ama cok şükür bizim ki 2 hafataya yakin gecti .. simdi kabiz oldu tekrar var catlak hemen fito hametan anesol surdum iyi geldi .. devam et sen surmrye