Yesmm1 Merhaba önerebileceğiz süt sağma makinası var mı şuanda pompa var çok zorlanıyorum elektirikli daha iyi olur sanırım?
Meliscikveannesi Yesmm1 medela tatlım en iyisi lansinoh philips falan da kullandim ama medela gibi asla degiller
jolene Yesmm1 ben de son 2 gündür mastit var, mamajoo nun elektriklisini kullandım çekerken canım baya yandı ve çok az çekebildim, dün manuel pompa aldık. Elektrikliye göre neredeyse hiç acımadı. Herkes de farklı olabilir tabi
Tgchn Yesmm1 elektrikli olarak mamajoo kullanıyorum çok memnunum biberonuda çok kaliteli. Bunun yanı sıra mochi pompa kullanıyorum gerçekten süt sağarken büyük kolaylık takıp sıkıyorum kendi kendine vakumlayıp damlıyor bende bu esnada evin içinde işlerimi hallediyorum kablosu yok muhakkak öneririm fiyatı da 100 tl gibi bir şey olması lazım.
Sevdenur3_ Arkadaşım önermişti bana da lansinoh elektrikli çif başlı olanı kendisi kullanıyormuş çok memnun du.
sevde-e Lansinoh elektrikli teklisini kullanıyorum. Yani bi kez deneme amaçlı kullandım bi kere de sağdım. Gayet kullanışlı. Öneririrm👐🏻
sevde-e Yesmm1 sütünüze bağlı biraz da diye düşünüyorum bunu. Benim çok çok dolup taşan bi sütüm yok ama yetiyo bebeğime mesela. Çok uzun sürmemişti sağmam
Didem_burak jolene mastite en iyi sıcak suyla duş almak iyi geliyor zaten sıcak suyu göğüsünüze döküp biraz masaj yaptıktan sonra süt kanalları kendiliğinden açılıyor
imgesi Canım ben Lansinoh Elektrikli süt pompası mı kullanıyorum çokta Memnunum gayet de güzel ve uzun ömürlü Kesinlikle tavsiye ederim