Pisi Oğlum gazlı bir bebek ve canım öyle süt istiyor ki. Acaba bebeği gazlı olup da laktozsuz süt tüketen var mı? Ekstra gaz yapıyor mu bebeğe?
nilay35 Pisi cnm bnm bildigim sut gaz yapmaz bebege 2 aylik kizim var daha 1 ay oncesine kdr hastaneye goturdum gazdan duramiodu ilac kullandik cok sukur suan kendi cikariyor gazini
Hosgeldiannelik Pisi zaten gazlı olduğu için anlamıyorum ben artık ne yapıyo ne yapmıyo ama ben süt peynir ve yoğurdu laktozsuz tüketiyorum.
AyselGk Pisi ısıtıp da içerseniz sorun olmaz sanırım. Laktozsuz süt çok daha lezzetli, azıcık nescafe ile deneyin ♥️ Hem doktorum süt yaptığını da söylemişti.
[silindi] Pisi benim bebeğimin laktoz intoleransı var anne sütünün laktozu ile sizin yediğiniz süt ürünün laktozu etki etmez. Anne sütü laktozunun az olmasını istiyorsan ya ön sütü 20cc kadar sağ ama ön süt şekerlidir çok sagarsan bebek icmeyebilir o yüzden 20cc kadar her memeden yeterli. Ya da laktozu parçalayan damla var eczaneden alabilirsiniz relactaz. Emzirme öncesinde verirsiniz bebeğinizin gazi çok az olur bu benim bebeğim mi diye şaşırırsınız.😊
Ececik07 Pisi süt ürünleri diyetine başlayabilirsiniz. Laktazm damla verdi doktor bana bebek sütte ki şekeri enzimler parçalayamıyordur diye. O biraz iyi geldi yanına da nurse harveys verdi gaz damlası tabi tamamen etkili değil ama biraz daha iyi diyebilirim. Size işe yarar mı bilmem ama laktazm araştırabilirsiniz denemediyseniz. Ben ısınmış süt Bile içsem kusması ve gazı artıyor
nilay35 EEcenazz ben sam simplax kullandm cnm gunde 12 damla 3 kere veriodum cok sukur o sayede atlattk aslinda doktor 7ser damla 3 kere dedi faydasini goremedm bn 12 damlada sabit kaldik zaten en fazla bir gunde 36 damla verilebilirmis ki ilk baslarda 2 saatte bi 4 damla veriodum
Aselkusun Pisi benim bebeğim çok aşırı gazlı pırasa ıspanak bile gaz yapardı ve ben süt içmeden durabilen birisi değildim laktozsuz süt alıp tüketmeye başladım 4 gündür bir şey yok şükür ama tabi gaz damlası da kuşlanıyorum aynı zamanda. Bir denemekte fayda var ya da yarısına su koyun derim
Birkucakmutluluk Pisi kendim laktozlu içince çok rahatsız oluyorum. Bu yüzden laktozsuz süt kullanıyorum. Ne zaman laktozlu başka şeyler tüketsem (yoğurt,peynir) oğlum hem ishal oluyor hemde çok gazı oluyor. Ama sütü her gün içiyorum bir şey olmuyor.