Merhaba arkadaşlar kızım 7 buçuk aylık ve iki dışı çıkıyor biri yarim biri de işte ondan bi hafta sonra çıktı bebeğim doğduğundan beri uyku sorunu var fakat bir aydır ölecem uykusuzluktan gece kaç kere uyanıyor sayamıyorum ağlamak istiorum gündüz sürekli ilgi istiyor yemekti evi toparlamaktı o kadar yoruluyorum ki gece uykusu beni mahvediyo zaten 12 de uyuyo 7 buçukta 8 buçukta kalkıyo gece de yarım saatte bi saatte uyaniyo acaba dişten mi düzelir mi dişi çıkınca ?? Yaşayanlar bilgi veeebilrmi nasıl alışıcam bu uykuya ne kafa agrım bitiyo ne gözümn kanı ağlayacağım