KbrUmayAda ebebekten yazlık çok güzel kıyafetler aldım. Tulumlar şortlar (inşallah giyebilirsek.) çok kaliteli değil belki ama uygun fiyatlı güzel yıkarsanız götürür baya. H&m de çok güzel ve kaliteli. Zarada da çok cool parçalar var ama bedenleri çok olmuyor. Carters falan alıyor takip ettiğim bir kaç anne