Arkadaşlarım benim kızım 6 aylık şuan baba tarafında egzama genetik malesef kızımda da çıktı
şimdi size ben neler yaptığımı anlatayım sizlerede fikir olsun inşallah 🤲🏻
2 aylıkken el bileklerinde kuruluk göğsünde pütürlükle başladı çocuk doktorumuza götürdük hemen banyo sonrası iyi kurula iyi nemlendir dedi bepanthol nemlendirici verdi kullandım ama pek bi faydasını görmedim daha sonra 3.ay kontrolümüzde bioderma atoderm intensive baume ve bioderma atoderm vücud yıkama jelini önerdi tabi ezgama gibi görünmüyordu o zaman 3,5 aylıkken göğüs kısmındaki kızarıklıklar belirdi ensesi kabuklu yara oldu bildiğiniz dökülüyordu yarası sanki sıcaktan yanmış su toplamış patlamış gibiydi hemen acıbademde orhan baransuya götürdük nişastalı banyo yaptır dedi bu suda 10 dk beklet öyle yıka dedi çocuk deterjanlarını at bir tarafa dedi ( o dönem green clean kullanıyordum deterjan olarak )kendi kıyafetini neyle yıkıyorsan onunla + 1 durulama yaparak yıka dedi bende çocuk doktorumuzun verdiği kremlerden bahsettim kullanabilirsin dedi bende o andan itibaren rutin olarak bunları yapmaya başladım çok şükür iyiyiz 3 aydır saçını mustela stelatopia ile yıkıyorum vücudunu bioderma vücut jeli ile banyo sonrası masajını da bioderma vücut nemlendiricisini kullanıyorum bunlar biraz pahalı açıkçası ama büyük boyları baya gidiyor