4 senelik evliyim bir kere öf dememişizdir birbirimize. Ta ki içinde olduğumuz seneye kadar. Artık kavga sebepleri kaşının üzerinde niye gözün var kadar saçmalamaya başlamıştı. Geçen haftaki saçma salak kavgamızı arkadaşıma anlatınca ya inanmayacaksın biliyorum ama size biri bir şey yaptı diyeceğim artık emine dedi. Yok canım saçmalama falan dedim geçtim. Dün temizlik yapıyorum elime kaynanamın bana doğumdan sonra döktüğü kurşun geldi. O an şimşekler çaktı kafamda. Hemen internetten baktım ettim var kurşunla büyü. Arkadaşıma yazdım bak böyle böyle diye o da sağolsun annesinin ahiretliği kurşun dökermiş hemen ona sordu.
Meğersem çok sık yapılan bir şeymiş bu. Nazar çıkartıyorum ayağına göz göre göre yapılıyormuş. Bir gün tuzlu suda bekletip toprak dolu poşete koyup sıkı sıkı ağzını kapatıp attırdım evden. Yemin ederim 2 gündür evimin eski huzuru geri geldi. Hep çocuk bizi bozdu diye üzülüyor kendime kızıyordum (çünkü ben ısrar etmiştim bebek yapalım diye) alçak insan allahından bulsun. Bak şimdi virüs sayesinde bedelini ödüyorsun Allah seni oğlundan torunundan uzak bıraktı.
Uzun oldu ama hem kurşun döktüğünüz kişiye dikkat edin hem de ben içimi döktüm.