Fkiklim canım benim şöyle düşün yanlız değilsin hepimiz seninle aynıyız benimki daha 17 günlük gündüz fosur fosur uyuyo emzirmek için zor uyandırıyorum gece ise sabah 10 a kadar ayaktayız hatta bu sabah 11 de falan yani o derece ama hepsi geçici öyle de düşün biraz büyüsünler unutucaz bu günleri mesela benim büyüğü 13 yaşında😊yeterki sağlıkla büyüsünler şu virüsten bir an evvel kurtulup sağlıkla bebeklerimizi büyütelim inşallah