Fkiklim sizi cok iyi anliyorum 7.5 aylik oglum var ayni sikintilari fazlasiyla yasadim bizde meme reddi var,emmek istememe,ek gida yerken de sanki iskence cekiyo gibi her neyse emmeyi birakacak gibi oldu gunuz emmedi hic elektikli pompa alip sagayim dedim 1 gun icti ertesi gun aksama kadar sagdigim sutten gece 1 yudum iciremedim ve toplasan 2 saat uyumadim o gece sabah namazinda caresizlikten agladim ne yapcam diye.geceleri zaten normaldede 1 saatte 2 3 defa kalkiyidu tok olmasina ragmen.o gun karar aldim sallamicam diye cunku cok uyku egtimi sayfasini okudum destekli uyuyan bebek kendi basina uykuya dalamaz hep o destegi bekler.kademeli biraktirmayi basaramam diye bi anda biraktim ben 2 nisanda basladim 4 gun cook direndi cok aglamasina izin vermedim yatir kaldir yaptim telden pis pis sesi actim bazen 1 saatte uyudu bazen direndi uyumadi kaldirdim goturdum uyutmadim cok miz mizlandi uykusuz oldugu icin ama ilgilendim oyun oynadim onunla belli zaman gecti yine goturdum uyumaya.bazen 15 dk uyudu kalkti geri donemedi sallama olmadigi icin kiyamayip da sallamadim.su an alisti sukur ne gibi faydasi oldu gercekten eger uykulari varsa kendileri donebiliyolar desteksiz ve saatte 2 3 kalkan bebegim 2 3 saatte kalkar oldu.ve ben bunlari yaparken dis donemiymis megerse 2 gun once disi cikti ekstra hiysuzdu yani.demem o siz karar aldiniz mi o size uymak zorunda kaliyomus bunu anladim.cook uzun oldu kusura bakmayin .