Canım anneler ben kafayı yemek uzereyım… Bebegım 6 aylık ek gıdaya basladık yavas yavas anne sutu artı mama gıdıyorduk ıkısınıde ıcmıyo azıcık azıcık ek gıdadan yıyo o kadar bende ıstıyırum kı benıde emsın ama yok nerde kac aydır zorla eözorıyodum zaten suan hıc tutmuyo tutsa cekmıo vs ne yapıcam ben