Sule4141 canını hiç sıkma. Bende öyleydim 2hafta önce doğum yaptım. Sıkma canını bebeğin aç kalmasın sen onu düşün sadece. Ve o çok konuşanlara söyle şap diye süt gelmiyor memeden. İlk sarı süt gelcek ki bebeğin yeni öğreniyor etmeye. Benim yanima korona var diye kimse gelmedi ziyarete çokta sevindim. Aynı aynı sorulardan kurtuldum. Emiyo mu, kilosu nekadar, normal mi doğurdun ve saiyre sorulardan kurtuldum 🤷♂️ benim tavsiyem böyle giderse sağıma makinesi al derim ben kulaniyorum. 2gun sismisti memelerim 3 gün aldım rahatladım. Sakın üzme kendini, mama olsun yeteri bebeğin aç kalmasın önemli olan o. Güçlü 💪 ol