Sule4141 sakin olun öncelikle. Yeni doğan bebek tabi ki uyumaz tek sebep açlık değildir ki. Yeni geldi dünyaya, huzuru bozuldu, niye uyusun? Memeden indirme bebeğini. Emmeyen o kadar bebek var ki emiyorsa kesinlikle bunu kaybetme sürekli emzir. Sütü arttıran tek şey emzirmektir. Sütü en çok azaltan ise mama vermektir. Mama verdikçe bebek daha az emer, o az emdikçe süt azalır. Doktor niye mama ver dedi? Kaç günlük bebek? Doğum kilosu ve şimdiki Kilosu kaç? Kaka yapıyor mu? Bunları cevaplarsanız yardımcı olayım. Ayrıca biberon hemen bırakın. Eğer emzik kullanıyorsanız onu da bırakın. Biberon emme refleksini bozar. Memeleriniz yara olur ve sütü tam çekemez bebek. Mastit olabilirsiniz. Emzik ise hele yeni doğan bebeğe asla verilmemeli. Gücü yok ki emzik yüzünden ağzı yorulur meme ememez. Cevaplarınızı bekliyorum yardımcı olacağım.