Doğum yapalı 13. Gün oluyor bugün, çene altım boynum ve gögüslerime doğru inen bir kasinti ve hafif kizariklij var isilik gbi .
Anlam veremedim .
Ictigim ilaclar ; zentiusd , aksef, ferrum .
Neyden kaynaklanyo olabilir birseye alerjmde yok normalde 😓😓