Kızlar hayırlı geceler
1 sene önce sezeryanla doğum yaptım.3 aydan sonra düzenli adetimi oldum .Ancak son iki aydır adet olmuyorum.kasık ağrılarım mide bulantılarım var geçen ay bi kaç gün kırmızı renkte lekelenmelerim oldu ufak tefek okdr .Yaklaşık 10 tane test yaptım hamile değilim.Başına böyle bişey gelen varmı korkumdan hastaneye gidemiyorum.Ayrıca çok halsizim hiç enerjim yok az yediğim halde kilo alıyorum.İki aydır adet sancısı çekiyorum.