Erik Glioblastoma türü beyin tümörü olan babacım için anne sütüne ihtiyacım var. İstanbul’da ikamet eden süt bağışcısı varsa çok minnettar kalırım.
VERA19 Erik Aa ne gibi bi etkisi varmış? Çok şaşırdım.Yurt dışındayım yardımcı olamam maalesef ama üstte kalsın😇
Mrs_Sunshine Erik Bebeğim şu an 7 ay 4 günlük beni 3 aylıktan beri emmiyor. 2 3 katta öncesine kadar da sütüm vardı. Keşke daha önce görseydim o kadar üzüldüm ki şu an. Ne kadar anne sütüne ihtiyacınız var sıksam gelir belki. Çok yardımcı olmak isterim
Gulsinemmsmsek Erik sütü alacagınız kişide Bi hastalık olabilir bu tarz hastaların bağışıklığı çok düşük mikrop kapma riski var ben de emziriyorum annem kanser hastası iyi gelir diyorlar ama korkudan anneme bile vermiyorum
Erik Gulsinemmsmsek VERA19 kanserli hücrelerini parçalayıp vücuttan attığı yönümde çalışmalar olumlu sonuçlanmış, makaleler var bununla ilgili. Tıbbın tükendiği yerde alternatiflere yönelmekten başka bir çare kalmıyor malesef.
Erik Mrs_Sunshine çok teşekkürler. Günlük 200ml ve 3 ay boyunca alması gerekiyor. Eş dosttan bulup başladık tüketmeye. Süre ve miktar uzun olduğu için daha çok kişiye ihtiyaç var.
Domino Daha bi kac dakika once kayit olmussun sut istiyorsun nerden bilecegiz goturup para ile satmayacagini? 🤔
Mom0870 Domino yok artık belki sadece bunun için aklına burası geldi üye oldu nolur bu kadar önyargılı olmayalım. Ya da belki evet parayla satacak ama ilk aklınıza bunun gelebilmesi çok garip . Nereden aklınıza geldi ? Benim hiç gelmez doğrusu böyle bir ihtimal.
Mrs_Sunshine Mom0870 Valla burda o kadar çok şey oluyor ki aklına ilk bu gelmesi normal. Ama benim de hiç aklıma gelmemişti 🤣🤣🤣🤣
Domino Mom0870 burada bir anne daha sut istiyordu kadinin biri “kac tl verirsin ona gore ayarlayayim?” Demisti hic unutmam hâlâ aklimda ve arastirdim para ile satiliyor abd de falan. Oyle aklimda kalmis o kadar cok sey yasaniyor ki tedirginlik ile yaklasiyoruz insanlara.
Domino Mrs_Sunshine Abd de satiliyormus 500 dolar mi ne burda da bir anne sut istiyrodu kanserli biri icin bi bayan “kaç tl verebilirsin ona gore ayarlayayim?” demisti biz şok.. aradtirdim bazi ulkeler de satiliyormus. 🤷♀️ yazik günah süt kardesligin de icine ettiler tövbe yarabbim
Mom0870 Mrs_Sunshine ne bileyim garip geldi tabi çeşit çeşit insan var insanlar kötü artık ama ben ihtiyaç duymuştur burası aklına gelmiştir diye düşünürüm ilk acaba ne zaman üye olmuş ya da olduysa sütü satacak ohoo 😀😀
Mrs_Sunshine Mom0870 Aynen ben de öyleyim y ya biri bişey yazsa hemen profilini inceliyorlar ben hiç ilgilenmiyorum ne zaman katıldığına 🤣 benimde aklıma ilk şey geldi şifresini unutmuştur
Mom0870 babyandmomy bu dünyayı kurtarırsa anneler kurtarır ☺️ Eğer böyle bir etkisi varsa ne güzel olur içelim hepimiz
Mom0870 Gulsinemmsmsek çok hızlı testler var 3 saate kadar dışarıda bozulmuyor 🤔 (bilim adamı kesildim 😀)
babyandmomy Mom0870 dimi ya geçen gün çocuğu emzirirken aklıma geldi anne sütünde sonuçta çokça vitamin var mucizevi birşey yani bilmiyorum belki olabilir🤷♀️😊
babyandmomy Mom0870 bilim adamları bi halta yarayıp şu koronaya çare bulsunlar da valla kaldık evde🙄🙄 bu arada yazıyorum ki üstte kalsın
Mom0870 babyandmomy anne sütünün yetişkinlere faydası olduğunu bilmiyordum ama varsa eğer sonuçta aynen mucizevi bir şey ☺️ Araştırılmalı