Rmys19 kızamık aşısı için mi söylediler bunu?
Biz de martın başında kızamık olduk, bir gün yaptırmazsanız olur dedi, ateş çıkarsa banyodan mı aşıdan mı anlaşılmayacağı için bir gün yıkamasan olur demişti. 3 gün yıkanmaması ve aşı yerine su gelmemesi verem aşısı için deniliyor genelde.