Kusura bakmayın ama soracagım kimse yok yakınımda hemde bu saatte şuan bogazımı sıkan birşeyler var sanki yumurta gibi bişey oturmuş gibi çok özur dilerim ama balgam var gibiydi zorladım biraz çok az bir tukuruk çıktı ama hala devam ediyor stresten ellerim terliyor bebegim de yanımda çok korkuyorum virüs bulaşmış olamaz degilmi şuan ne yazacağımı da bilemıyrm inanın😥😥