Agah65 Kızlar göğüs ucumu çıkarmak için silikon göğüs koruyucu almayı planlıyorum hangi markayı tavsiye edersiniz ? Teşekkür ediyorum hepinize şimdiden 🌸🌸
Fatmanurosman Agah65 evet kesinlikle aventin. Oğlum 2 bu yok aylık oldu doğduğundan beri kullanıyorum hatta bıraktıramıyorum 🤦🏻♀️
ozlemo Agah65 yapma canim bende biraktiramayanlardanim dogru emis saglamiyod uclar.. memenin ucunu biberon gibi emmeye alisiyor ve emmiyor uzun soluklu.. gogus ucun ciksin iatiyorsan gogus ucu cikaran pompa tarzi urunler var ben cok pismanim.. isin kotu yani bebek uc olmasa da emebiliyormus onemli olan areolayi kavramasiymis.. cabala teninden emsin bebisin bikac gune gecmis olur 🙏🏻
Ervakusumm Agah65 bence göğüs ucuyla emzirmek yerine süt sağma makineleri daha işe yarıyor benim de hiç ucum yoktu hiç hem de. O ucu taktım bebeğim düzgün emememiş sarılık olmuştu sütüm de göğsümde kaldığı için tıkanmıştı süt kanallarım çok uğraştım Süt sağdırdılar baktım ucu çıktı hemen emzirdim o şekilde ve alıştı bebeğim o uca gerek kalmadı bence uğraş biraz kendi göğüs ucunu tutması için. Göğüs ucum yine küçük ama bebeğim rahatlıkla emiyor hiçbir sıkıntı yaşamıyorum.
Simay-annesi Kesinlikle phlips avent diyorum,ben ucum çıksın diye onu bi takardım hep dururdu ve durdukça uç çıkardırdı kelebek gibi olması çok iyi kullanıllı iki yandan parmaklarımla tutardım yuvarlaklar çıkıp duruyor denedim
Agah65 Simay-annesi [url=https://hizliresim.com/DL7AV5][img]https://i.hizliresim.com/DL7AV5.png[/img][/url] Bu mu acaba söylediğiniz? Kelebek 🦋 şeklinde olan
Simay-annesi Agah65 evet bu ama alırken dikkat et numaraları var bebeğin küçük sanırım ucunda hiç yoksa en küçük numarasını al eczanelerde falan var bnm eşim almıştı ne bilsin bi getirdi kocaman uç bebeğin ağzına girmez 🙈 hemşire bilgilendirdi ilk çocuk bilmiyoruz tabi en küçüğünü alın demişti. Onu güzelce tak canım gün boyu takılı kalsın her emzirmede çıkarıp takma zor olur hem uç çıkarttırıyor 🤗
Agah65 Simay-annesi evet bebeğim küçük,1 aylık olmak üzere 🥰🥰 1 aylık bebek için de 1 numara alayım değil mi 🥰🥰 çok çok teşekkür ediyorum verdiğiniz tavsiyeler için,sağolun🙏🙏🌸🌸
Tazeanne0 Simay-annesi çocuğum cigris bagriş ememeyince numara falan dusunememişiz😂 lasinohun 24mm vardı bitaneydi eczanede alıp geçtim bebeğim de alabildi şimdi düşünüyorum da büyük yani baya
Simay-annesi Agah65 🤗 rica ederim canım ne demek ,bir aylıksa en küçüğünü al yorulmasın minnak ağzı 🥰 Allah bol sütlü güzel uzun ömürler versin yavruna 😍🧚🏻♀️🌺
Simay-annesi Tazeanne0 😂 baya baya büyük 😩 benim koca da bi koşu gitti kızım sarılıktan yatınca hemşireden yardım istedim onunla nasıl emzirilir edilir diye hiç açmayın bunu çok büyük dedi değiştirmiştik hemşire olmasa bende takar verirdim ne bileyim 😀 kimisi ikinci bebekte uç çıkar diyor geldim gidiyorum uç hiiç yok koydum yine kenara silikonları çıkmazsa takcaz 😅
Msstiskaya 12 ml var en küçüğü aventin. Ben onu kullanıyorum hâlâ. Yalnız sürekli göğsümde kalması gerektiğini bilmiyordum iyi oldu ziraa hiç ucu yok göğsümün🥴