Gamze_rn Cocuk doktoruna gitmiştik. Oğlum benim çook ağlardı (hala ağlıyor ama eskisi kadar değil) eşim bir panik bir panik yüzünden gergınlıgı anlasılıyor. Doktor dayanamadı yanlış anlamayın ama sakinleşmezsenız asla susmaz dedi 7günlükte olsa 70 yasında da olsa negatıf enerjı bulunduğu ortamdaki herkesı gerer demişti. Hala panik biri o ayrı tabi😅