Bebegim 6 ay 1 haftalik oldu.Gaz sancisi 3. Aydan sonra ciddi derecede azalmisti. Ama ek gidaya basladigimiz günden beri (6 gundur) sadece 1 gece uyuduk. Her gece sanci icinde kivraniyor. En fazla 45 dk uyuyor ve aglayarak uyaniyor. İlk 3 gun yogurt verdim gaz yapti ve alerji yapti diye devam etmedim.3 gundur de bal kabagi puresine gectim. İçine zeytinyagi da koyuyorum 1 cay kasigi. Yine asiri sancili. Ne yapacagimi sasiedim ne olurr bir fikir verin. Basina gelmis ve care bulan var mi?