Merhaba anneler,bilmiyorum benim durumumda olaniniz varmi sanki tek ben bu durumdaymisim gibi geliyor bana nedense,yoruldum artik inanin buna 1 yasina yeni girmis bi kixim var cok hareketli bi bebek dogdugundan beri,dogal olarak zor oluyor her hareketini takip etmek,basina bi is gelir orneğin bugun tezgah kenarinda unuttugum bicagi cekip yüzüne dusürdü ucu yüzünü çizmiş cok şükür bununla atlattik fakat asil konu böyle olaylar oldugunda eşim direk bana bagirarak ustume yürür tarzda ve hakarete basliyor sanki ben bilerek kizima zarar veriyormusum gibi bugun baya ustume geldi daysnamadim bende patladim artik ve cok kötü tartistik girdik birbirimize sonrada kalkmis cocugu giydirip alip goturmeye kalkiyor cok sinirlendim cocugu alip odaya kitledim kendimi neyse o gitti evden vermefim cocugu babasinin evine gitmis. Cok yoruldum 1 senefir beni suclamasindan cocuk bu duserde ama ben bi turlu bunu ona anlatamiyorum.Hskkinizi hdlsl edin cok uzun oldu😔