Ben normal dogum yaptim kizlar acikliğim cok azdi sadece 5 cm 5 cm daha kesildi malesef açikliğim olmadigi icin dikislerimin her yeri gecti tek bir yer haric ve acaip koku var neden bilmiyorum lutfen bana yardimci olun bu koku nasil giderilir cok kotu hissediyorum kendimi 😶